Dying Light – Shu Warrior Bundle
Kæmp mod de levende døde som Shu Warrior (Rat Warrior). Denne bundle udgives i anledning af det kinesiske nytår 2020 (Rottens år) og indeholder både en ny dragt, der reducerer chancen for at blive grebet af en zombie, en buggylakering (Metal Rat) samt plantegninger til tre nye våben. Gust of Wind er en stærk ny armbrøst, som du kan bygge – også selvom du ikke har The Following-udvidelsespakken. Leaping Tiger Dao (et sværd) og Dragon Ji (et stagevåben) har en oldgammel kraft, der vækkes til live efter et par træffere i træk. Desuden giver Dragon Ji dig mulighed for at bruge et særligt effektivt angreb. Bemærk, at buggylakeringen kræver Dying Light: The Following-udvidelsespakken.