Dying Light 2: Stay Human - Rais Bundle
Nu skal du leve efter dine egne regler og blive den mest frygtede mand i The City. Sluk din tørst efter magt og rigdomme som Rais, en mægtig krigsherre, der får de overlevende til at skælve af frygt. Tag Rais' Outfit på, nyd at kløve dine fjender (både mennesker og inficerede) med din Wolfclaw-machete, og Rais' Paraglider-dragt for at suse over dine undersåtters hoveder som en sand hersker. Denne pakke indeholder: Rais' Outfit – klæd dig som den oprindelige koldblodige skurk. Wolfclaw – vis ingen nåde overfor dine fjender, og hak dem i småstykker. Rais' Paraglider – sus over skyerne, og lad retfærdigheden regne ned fra oven.