Dying Light 2 Stay Human: Rahim Bundle
Forestil dig, hvordan Rahims liv kunne have været uden for Harran. Sus gennem gaderne i Villedor som den triumferende løber, eller tag livløs form som hans særlige outfitvariant Infected. Sørg for at holde hovedet koldt, mens du kæmper mod horderne med en hakke, som er modificeret til at gøre ildskade, og svæv gennem luften som en prof med en ny paraglider, der lyser i mørket. Nu er det tid til at de oprindelige løbere at vise Nightrunners, hvordan det rigtig skal gøres. Denne pakke indeholder: Rahim Outfit – "Ved du, hvorfor løbere risikerer liv og lemmer? For folk som dig." Pickaxe – engang blev den brugt til at hugge i sten, men nu hugger den i hoveder. Rahim's Paraglider – hvis Rahim så dig flyve med den her, ville han sige, "Ikke dårligt ... af en noob!" Viral Rahim Outfit – "Forsøg ikke at sænke farten, når du først begynder at løbe. Hvis du stopper derude, mister du sandsynligvis livet."