Dying Light 2: Stay Human - Post-Apo Bundle
Køb den nye Post-Apo Bundle, inden verden styrter i grus endnu engang! Undergangen skete for 15 år siden, men det sætter på ingen måde en stopper for dig! Sørg for at holde fast i overlevelsesgejsten, når du leder efter forsyninger og kæmper mod de farer, der lurer i den brutale verden. Denne pakke indeholder: Scrapper Outfit – hvem har sagt, at et slidt outfit ikke også kan være smart, solidt, fleksibelt og modstandsdygtigt? Vær beredt på enhver situation. Rough Duster – i det mindste er støvet på ydersiden. Bleak Pants – ikke noget særligt, men de fungerer, som de skal. Well-Worn Boots – præcis lige så smadrede, som de hoveder du smadrer hver dag. Tattered Leather Gauntlets – de består mere af indtørret blod end af læder. Dystopian Mask – fungerer både som beskyttelse og afskrækkelse. Spiked Bracers – et godt angreb er det bedste forsvar. Scrap Slicer – hvis fjenderne ikke dør af hugget, klarer rusten resten. Patchy Paraglider – muligvis en midlertidig løsning, men den fungerer, som den skal.