Dying Light 2 Stay Human: Hakon Bundle
Bliv en knivskarp Nightrunner fast besluttet på at overleve med den nye Hakon Bundle. Bevæbn dig selv med charme, forstand og de nødvendige værktøjer til at navigere den forræderiske nat i The City. Kanalisér Hakons signaturstil (og charme) og pløk nogle inficerede med hans kendetegnende bue. Og hvis du vil skrue op for temperaturen, så brug nogle ildpile. På den måde får du virkelig sat fut i tingene. Men bare rolig, hvis du ikke kan klare heden (eller støder på en gammel flamme), for Hakons paraglider sikrer dig en hurtig flugtvej! Denne pakke indeholder: Hakon’s Appearance — gør, hvad der er nødvendigt for at overleve, og se godt ud samtidig. Hakon's Crossbow — sigt skarpt og giv dem en bolt i knæet ... eller hovedet. Regular Bolts & Fire Bolts — bliv en ægte brandstifter med disse særlige bolte. Men husk at genlade. Hakon’s Paraglider — denne paraglider kan hjælpe dig med at flygte fra en horde af inficerede ... eller et romantisk eventyr, der er gået for vidt.