Dustborn
Dustborn er et singleplayer og historiedrevet actioneventyrspil om håb, kærlighed, venskaber, robotter... og ordenes kraft. Du spiller med Pax, som er i eksil, har ordet i sin magt og er en anomal, dvs. har evnen til at bevæbne sproget. På udkig efter et nyt liv og en vej ud er Pax blevet ansat til at transportere en vigtig pakke fra Pacifica til Nova Scotia på tværs af den Justice-kontrollerede amerikanske republik. Det lyder som en legitim grund til en roadtrip, ikke? Pak din taske, sammensæt et hold med særegne kræfter, og gør dig klar til at rejse rundt i landet! Udforsk de fantastiske vestlige landskaber på en robotdrevet bustur i en alternativ historie om Amerika, og gør stop undervejs, så du kan sammensætte dit hold, holde dine relationer ved lige, fuldføre missioner og stå over for stadigt sværere udfordringer. Men de mennesker, du stjal pakken fra, vil have den tilbage, og autoritære Justice er lige i hælene på dig, så glem ikke at pakke dit baseballbat! (Og ja, du rejser undercover som et punkrockband, så du bliver helt sikkert nødt til at finpudse dine musikalske færdigheder inden din næste koncert.) For enden af vejen ligger frelsen..., men for at nå dertil, skal du krydse hele kontinentet. Besøg WeAreDustborn.com for at få de seneste nyheder om spillet. ORDENES KRAFT Ord har magt – som i meget magt. Kæmp med Råb, og brug Snak i samtaler til at manipulere folk og tale dig ud af svære situationer. Udtænk nye ord, og lær at bruge et sprogligt arsenal mod fjender... og venner. EN ROADTRIP PÅ TVÆRS AF ET DELT KONTINENT. På vejen gennem en alternativ historie om Amerika vil du stoppe ved ikoniske steder, påtage dig uventede opgaver, møde en farverig skare af karakterer, hverve nye besætningsmedlemmer og undvige (eller kæmpe mod) dine forfølgere. Se smukke seværdigheder langs motorvejen, gengivet i en farverig grafisk, romaninspireret kunststil, der vækker betagende 2D-illustrationer til live i 3D. ALSIDIG ROLLEBESÆTNING Din besætning er din (selvvalgte) familie. Saml, administrer og regn med en broget flok af utilpassede med særegne kræfter, fængslende historier og uharmoniske personligheder. Forgrenede dialoger fører til valg, der former relationer og ændrer dit hold syns på sig selv og andre. ET SPIL SÅ VARIERET SOM LANDSKABET Du vil hvert eneste sted udforske, undersøge og snakke med de mennesker, du møder, bruge besætningen til at klare udfordringer, skabe nye Råb og Snak, og øve med dit band. Du kan også finde på at kaste molotovcocktails fra en motorcykel, slå helikoptere ned med et baseballbat... og meget mere. Almindelige hverdagsting, du ved.