Dungeons & Dragons
Oplev en dramatisk fortælling udspille sig med Minecrafts Dungeons & Dragons DLC. Udforsk ikoniske steder i de glemte riger som Isvinddalen og Lysborg, mens du kæmper mod beskuere, efterligninger og andre. Vælg din klasse, lås op for klassiske trylleformularer og supergode ability checks for at undslippe vanskelige situationer. Din historie venter!