Duel ved daggry – bundt
Markér dig selv som en virkelig formidabel en-mod-en-modstander! Bundtet Duel ved daggry indeholder Dashing Duellist-kostumet, Dashing Duellist-huggerten, 1000 Ancient Coins til at bruge i Pirate Emporium og en bonus på 25.000 guld til at bruge i forpostbutikkerne.