DUCKSIDE: First Flight Starter Pack
6 First Flight-inspirerede hatte: Airline Pilot-hat, Kampflypilot-hat, Småflypilot-hat, Navigationslys-hat, “Multitasker”-hat (til ænder der klarer det hele), “Burger”-hat (fordi flyvning gør dig sulten). 2 hyggelige rede-personaliseringer: “Pote”-reden og “Pool”-reden. 2 eksklusivt til Xbox: Grønne opbevaringskasser (lille og stor), og en grøn dør til basen. Gør din and klar til højtflyvende eventyr med seks unikke hatte, to rede-skins og vis dine farver med eksklusive tematiserede personaliseringer til nogle af de mest essentielle genstande i DUCKSIDE. Denne pakke vil gøre din and til flokkens misundelse. Tjek spejlet hos Merchant for at gøre indtryk! Ses i luften!