DREDGE - Expansion Bundle
DREDGE: Expansion Bundle samler de to officielle indholdsudvidelser til DREDGE, et anmelderrost fiskeeventyr med en dyster undertone for én spiller. Hvis du køber denne pakke, bliver DREDGE: Deluxe Edition opgraderet til DREDGE: Complete Edition. The DREDGE: Expansion Bundle indeholder: The Iron Rig The Iron Rig byder på en ny by, du kan bygge, i dit DREDGE-eventyr. Afslør ældgamle forstyrrelser, og skab avanceret udstyr, genstande og gadgets med hjælp fra nye bekendtskaber. Fremskridtet har altid en pris. The Pale Reach Lad din DREDGE-oplevelse sejle ind på ukendt territorium. Udforsk det iskolde farvand, som skjuler mere end bare fisk, sælg dine fund, opgrader din båd, og sammenstyk stumperne af en fortælling om bittert forræderi, mens du ser, hvilke mysterier der ender i dit net fra det iskolde dyb.