Dragon Warrior-pakke
Vi er blevet fortalt legender om dragernes tid. Det siges, der var en tid, hvor nogle Nords blev født med drageblod i årerne. Nu kan du se ud som en af disse legendariske dragekrigere og ride på deres gangere, som er nedstammer fra Ra Gadas store grå krigsheste.