Dragon Blaze
Et Psikyo-fantasiskydespil, hvor en stærk drage er din kampenhed! Dragon Blaze er et skydespil med lodret rulning, der første gang dukkede op i spillehallerne i 2000. Heltene er de fire drageryttere. Angrib med normale skud, bomber, magiske skud (tryk og hold) og kraftige drageskud på nært hold. Drageskuddet er hovedfunktionen i spillet. Besejr fjenden ved hjælp af dette skud, når du slipper dragen fri for at få flere scoreelementer! Du kan også optjene tekniske bonusser ved at ramme hovedfjendens kerne med dette skud. Hvis du forlader dragen, ændres effekten af det magiske skud også! Spillets forbløffende effekter under kampe med hovedfjenden, transformationer og fantastisk baggrundskunst, der udtrykker en sær charme, vil pirre din fantasi under spillet! Stå fast over for Nebiros, dæmonernes herre, og mørkets hær for at redde dine kære og verden! Spillet har indstillinger, som du kan justere efter dit ønske. Vælg dit foretrukne sværhedsniveau, maks. liv, maks. fortsættelser, kontroltaster, skærmretning m.m., så spillet passer lige til dig. Glem ikke den nye onlinescoringsliste! Har du det, der skal til for at blive den bedste dragerytter i verden? Karakterer: Kun for sande krigere! "Quaid", den højtflyvende drageridder Sekundært skud: Hellig lanse Kombineret magi: Brændende lanse Adskillelsesmagi: Ildsprudlende ånde Magisk bombe: Kaosraket Skær gennem alt! Havpigen "Sonia" Sekundært våben: Frysepil Kombineret magi: Diamantstøv Adskillelsesmagi: Akvaskud Magisk bombe: Treforkstik Spændende angreb! "Rob", vogteren af skoven Sekundært skud: Plasmahammer Kombineret magi: Lynende hammer Adskillelsesmagi Gigabølge Magisk bombe: Tordenbrag Døden nedenfra! "Ian", åndemaneren Sekundært skud: Magisk sværd Kombineret magi: Dødsbrag Adskillelsesmagi: Helvedes spind Magisk bombe: Mørk stinger Drager: "P"-elementer forsyner din enhed med energi! "B"-elementer giver dig bomber til at ødelægge områder og rydde dem for fjender eller hjælper med en flugt i en nødsituation. Fyld din måler op for at affyre et kraftigt magisk skud! Fjern dig fra dragen for at affyre et kraftigt drageskud! Ram hovedfjenden med et drageskud for at optjene tekniske bonusser! Indstillinger: Vælg mellen syv sværhedsniveauer i tilstanden ARKADE Spil i lodret skærmtilstand, og få den der nostalgiske arkadeoplevelse! To ekstra skærmfiltre, som du kan nyde. Antal liv kan indstilles til 1-9, og fortsættelser kan indstilles fra 0 til uendelig. Konfigurér dine foretrukne taster for skud, drageskud eller bomber. Spil i lodret skærmtilstand også i liggende skærmretning. Du bestemmer din egen stil! SCORE ATTACK: Tilstanden har et fast sværhedsniveau og antal liv. Kun for seriøse udfordrere! Indsend din højeste score, og konkurrér med spillere rundt om i verden! Onlinescoringslisten kan vises fra indstillingsmenuen.