Starter Pack indeholder: - 1.500 TP Tokens - Device Card TP Tokens er en valuta i spillet, der kan byttes til genstande i butikken og Spirit Siphon. Device Card er en genstand, der kan byttes til et evneapparat, som giver dig mulighed for at prøve evner af. *Dette produkt sælges i en begrænset periode og kan blive fjernet senere *Dette produkt kan kun købes én gang per konto og kan ikke refunderes. *Device Card bliver automatisk delt ud via en besked i spillet efter køb.