DRAGON BALL FIGHTERZ (Windows)
DRAGON BALL FighterZ er født af det, der gør DRAGON BALL-serien elsket og berømt: Spektakulære kampe med mægtige krigere. Arc System Works sørger for anime-grafik i topklasse til et spil, der er nemt at lære, men svært at mestre. 3vs3 Tag/Support Byg dit drømmehold, og skærp dine evner for at mestre tag-kombinationer i højt tempo. Spændende onlinefunktioner Rangerede kamp, interaktiv lobby, vild Party Match for seks spillere ... Der er noget for enhver smag! Eksklusiv historiespiltype Oplev en hidtil uset fortælling med Android 21, en helt ny figur, hvis udvikling blev tilset af selveste Akira Toriyama.