DRAGON BALL FighterZ - FighterZ Pass 2 (Windows)
FighterZ Pass 2 giver dig adgang til ikke mindre end 6 ekstra mægtige figurer, som helt sikkert vil give dig en endnu bedre FighterZ-oplevelse! Alle krigerne har deres respektive Z-Stamp, lobbyavatar og sæt med alternative farver. Når du køber FighterZ Pass 2, får du også en eksklusiv pakke med kommentatorstemmer, så der føjes endnu en dimension til kampene! DRAGON BALL FighterZ er født ud af det, der har gjort DRAGON BALL-serien så elsket og berømt: Endeløse spektakulære kampe mellem superstærke kombetanter.