DRAGON BALL FighterZ - Commentator Voice Pack
Oplev de ikoniske stemmer fra Android 18, Chi Chi og Videl som kommentatorer i Replay-kanalen. DRAGON BALL FighterZ-spillet nødvendigt; sælges separat.