Dragejæger-juvelpakke
Indeholder 45 juveler. Brug juvelerne til at købe kraftfulde genstande i spillet, så du kan opgradere og forbedre dine drager! *Advarsel: Hvis du sletter dit gemte spil, sletter du også de juveler, du har købt.