Dr. Seuss
Vågn op i en vaklende verden, og gå ned ad tre stier for at opleve the Cat in the Hat, The Lorax og Oh, the Places You'll Go! på en helt ny 8-bit måde. Gennemfør et parkourspil, løs en mission i escaperoom-stil, og find vej igennem en kæmpestor labyrint!