Double D Character Pack
Double D er klar til at ødelægge alt, hvad Fox ejer, i Nomads navn! En kraftfuld PF, der excellerer i kollisionskampe og er specialiseret i rim-angreb! Med sin evne “In your Face” vil han ødelægge alle, der blokerer hans vej! Vil han få sin hævn? Tjek ham nu for at se, hvad han er lavet af! Denne pakke indeholder: -Karakter – Double D -Double D Vækstboks‑billet ×5 *Hvis købt er pakken ikke refunderbar, fordi den indeholder engangs‑/én gang brugbare spilobjekter, som ikke kan genskabes. *Efter køb sendes pakken til din beskedboks. *Hvis du ejer Karakter‑Passet, byttes Double D mod et vist antal point.