DOOM Eternal (Campaign) (PC)
Helvedes hærskarer har invaderet Jorden. Du er Slayeren i en episk enkeltspillerkampagne, hvor du skal nedlægge dæmoner og forhindre menneskehedens undergang. Det eneste, de frygter ... er dig. Nu kan du opleve den ultimative kombination af fart og råstyrke i det revolutionerende førstepersonsskydespil DOOM Eternal. Slayeren er den ultimative trussel. Du er bevæbnet med en skuldermonteret flammekaster, knive ved håndleddene, opgraderede skydevåben og modifikationer samt evner såsom Double Dash, og dermed er dit arsenal blevet mere fleksibelt end nogensinde. Den uhellige treenighed Tag, hvad du har brug for, fra fjenderne: Få helbred ved at lave "glory kills", brænd fjender for at få panser, og sav dæmoner over for at få ammo, og bliv den ultimative dæmondræber.