Don't Starve: Giant Edition
Don't Starve: Giant Edition er et kompromisløst overlevelsesspil i ødemarken, fyldt med videnskab og magi. Du er Wilson, en frygtløs videnskabsmand og gentleman, der er blevet fanget af en dæmon og sendt til en mystisk vildnisverden. Wilson skal lære at udnytte sine omgivelser og beboerne i dem, hvis han skal gøre sig håb om at undslippe og finde hjem igen. Don't Starve: Giant Edition kombinerer indholdet i både det oprindelige Don't Starve spil og udvidelsespakken Kæmpernes herredømme, hvilket tilføjer nye figuer, årstider, skabninger, biomer og andre udfordringer til Don’t Starve.