Dome Keeper - Assessor Gear Pack
Køb Dome Keeper: Assessor Pack for at låse op for et eksklusivt keeper-skin og et kuppelkæledyr. Forkæl valuaren med disse kosmetiske godter, så de kan brillere, mens de valuerer! Dome Keeper: Assessor Pack indeholder: Den magiske kappe – holder dig varm OG får dig til at se mystisk ud. Sødragen – den er måske lille, men den har en høj, indbydende stemme.