Dødbringende snigmorder-dragt
John Marstons dødbringende snigmorder-dragt får din Dead Eye-måler til at blive fyldt op med dobbelt hastighed. Med mere Dead Eye får du mere tid til at sigte med hvert skud og opnå større træfsikkerhed, så du kan blive den mest effektive skytte i hver eneste kamp.