DOA6 'Nova' Sci-Fi-kropsdragtsæt
Et sæt med alle 20 'Nova' Sci-Fi-kropsdragter. Figurer: Zack (3 typer), Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji, Rachel. Bemærk: - Dette indhold er dækket af Season Pass 4. Pas på, at du ikke køber noget to gange. - Produktet indeholdt i dette sæt kan også købes separat. Undgå venligst at købe det samme produkt to gange. - Du skal have installeret den nyeste opdatering, før du bruger dette indhold. - Du skal købe de relative figurer, før du kan bruge dette indhold.