DOA6-julebikinisæt
Et sæt med alle 16 julebikinier. Figurer: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji. Bemærk: - Dette indhold er dækket af Season Pass 3. Pas på, at du ikke køber noget to gange. - Produktet indeholdt i dette sæt kan også købes separat. Pas på, at du ikke køber det samme indhold to gange. - Du skal have installeret den nyeste opdatering, før du bruger dette indhold. - Du skal købe de relative figurer, før du kan bruge dette indhold.