"DLC 15" gefrisure
Giv din jæger et nyt look med denne særlige udseendemulighed! Efter købet skal du vælge "Change Appearance" i Item Box for at føje dette til din jæger. Bemærk: Denne genstand er udelukkende kosmetisk og giver ingen statusfordele.