Divinity: Original Sin - Enhanced Edition
Udsendt til overvældende kritikerros, en million solgte eksemplarer og mere end 150 vundne priser og nomineringer som årets spil, Larian Studios’ RPG Divinity Original Sin vender nu tilbage med et væld af nyt og forbedret indhold. Larians medrivende samarbejdseventyr har fået en konsol make-over med en ny intuitiv brugergrænseflade og dynamisk split-screen til co-op samt et væld af nyt indhold; missioner, kampstile, steder, ændringer i crafting-systemet og handlingssituationer bringer nyt liv til Rivellons allerede omfattende verden. Original Sin: Enhanced Edition hjælper en ny generation ind i verdenen af cRPG; det er udstyret med et isometrisk, hold-baseret gameplay, turbaserede kampe, og timevis med tale og nyarbejdet dialog i en historie, der vil drage dig ind i en fantasiverden, hvor du frit kan gå på opdagelse, takket være en ny split-screen venlig UI. Snig, stik, eksploder, forgift eller tal dig din vej gennem Rivellon i denne udvidede version af 2014’s hotteste RPG-udgivelse.