Disney-eventyrverdener
Træd ind i magien af seks klassiske Disney-historier med dette unikke kort. Udforsk Aladdins verden og Den lille havfrues hav. Hjælp Snehvide eller tag en tur med Alice i Eventyrland. Du kan også møde Simba på savannaen eller sætte dig til bords med Belle og bæstet på deres slot!