Disaster Band
Disaster Band er et rytmespil, som vil tryllebinde dig, så snart du spiller den første tone. Den intuitive styring er nem at lære, og du kan frit spille med alle instrumenterne i en given sang. Men der er mere: Opret forbindelse til dine venner online og spil sammen, optræd sammen og fest sammen. Eller gå sammen med helt fremmede for at få en uforglemmelig jamsession. Jo bedre du bliver, jo højere op kommer du på verdensranglisten. Tag imod udfordringen og stig til tops - før du bliver berømt som Disaster Band. Der sker ikke noget ved at spille forkert Med den kreative frihed til at spille en hvilken som helst tone på et hvilket som helst tidspunkt kan du øve og improvisere i absolut alle sange, mens du udforsker musikken. Og husk: Øvelse gør mester. Og selvfølgelig resulterer perfektion i en højere score. Men hvad er det sjove ved det? Med Disaster Bands dynamiske lydmotor fører selv det at spille de forkerte toner til uendelig sjov og underholdning. Musikken stopper aldrig Din (mere eller mindre) musikalske rejse kan fortsætte i det uendelige takket være mod.io-understøttelse. Lav dine egne sange, og del dem via PC med andre Disaster Bands i fællesskabet på deres rejse mod berømmelse. Eller importer andre spilleres sange for at komme ind i en ny rytme i øvelokalet og på den globale scene. Dette er dit øjeblik! Indeholder * Online-multiplayer for op til 4 spillere - uanset om du er vært eller deltager i en andens spil, spiller med venner eller fremmede, og uafhængigt af hvilket system du eller dine venner spiller på: Forbindelsen med lav latenstid sørger for, at 'flere spillere' altid er lig med 'mere sjov'! * Intuitiv styring - præcis, direkte og problemfri: Disaster Band sørger for, at alle har det sjovt på deres rejse mod musikalsk stjernestatus * mod.io-understøttelse - Lav dine egne numre (via MIDI), og del dem med Disaster Band-fællesskabet.(*) * 15 instrumenter at vælge imellem - oplev sangene som aldrig før: Fra klassiske orkesterinstrumenter, som violin eller basun, til eksotiske instrumenter og endda katte, der miaver, eller et helt kor - der er tusindvis af mulige kombinationer. (*) Bemærk: For at skabe og uploade dine MIDI-sange til mod.io skal du have adgang til en PC.