DIRT 5 - Wild Spirits Content Pack
To iøjnefaldende offroad-maskiner, der er skabt til det hårdeste terræn, føjes til DiRT 5 i Wild Spirits Content Pack. Først: Den længe ventede Ford Bronco Wildtrak 2021. 310 hestekræfter og 542 Nm moment samt innovativt firhjulstræk og differentialsystemer gør den nye Bronco til en oplagt tilføjelse til de ekstreme forhold i DiRT 5. Det kasseformede karrosseri og de enorme dæk giver et særpræget udseende – og det er inden, du tilpasse den med lakeringer og mønstre. Sammen med Broncoen triller prodrive Hunter frem. Hunteren beskrives som en "Desert Hypercar", og den er forbrugerudgaven af den utrolige Prodrive BRX, der har deltaget i Dakar og andre løb i 2021 – blandt andre med Sebastian Loeb bag rattet. Den drives af Fords 3,5 liter V6-twin turbo med omkring 500 hestekræfter, så Hunteren har al den kraft du skal bruge i DiRT 5's globale offroad-begivenheder. Wild Spirits Content Pack til DIRT 5 udvider også karrieredelen med 25 nye begivenheder i Wild Spirits-bonuskapitlet. De nye begivenheder giver mulighed for at køre i de to nye biler, løb i flere klasser, dynamisk vejr og flere unikke oplevelser. Der er også tilføjet to nye sponsorer til karrieredelen: Alpinestars og VP Racing Fuels Gå til Sponsors-fanen i karrieredelen for af vælge en af disse sponsorer, og kom i gang med at låse op for nye belønninger og nyt indhold – inklusive nye lakeringer og tilpasningsgenstande. Endelig skal du glæde dig til fem ekstra trophies/bedrifter, der alle afhænger af dine fremskridt i det nye karrierekapitel. Du skal have DIRT 5 for at bruge indholdet i denne pakke. Denne pakke er tilgængelig for alle, der ejer Amplified Edition eller Year One Upgrade/Edition.