Direction Quad
Hop din vej gennem de farlige sumpe, mens du står over for din mester, Den Vise Tudse! Direction Quad er et 2D-actioneventyr, der præsenteres i top-down pixel art-stil. Du har rollen som den unge Quad, når han hopper gennem sumpen i en hvilken som helst diagonal retning og samler mønter og insekter undervejs. Målet er at få Quad fra hans startsted til målstregen i hver fase uden sammenstød med terrænet eller nogen af de snedige fælder. Efterhånden som du bevæger dig fremad, bliver de labyrintlignende niveauer mere komplekse. Brug bumpere til at hoppe langs de mest optimale linjer, tryk på kontakter for at åbne nye stier og forhindre Quad i at dø! Gentag stadierne lige så mange gange, som det er nødvendigt, men pas på, der er større fare, der lurer i sumpen, end selv Den Vise Tudse måske er klar over!