Devil's Workshop Pack
Er du træt af at flyve på en falden engels vinger? Med Devil’s Workshop Pack kan du flyve på en helgens lilla vinger i stedet for. Medfølger også: Yorick, det brændende dødningehoved, som er kilden til Shakespeares djævelske kraft. Endelig kan du udnytte Shakespeares fulde styrke uden at bekymre dig om det jambiske pentameter: Hvad holder dig tilbage?