Deus Ex: Mankind Divided - Enforcer Gear
Vil du helst bare pløje dine fjender ned? Enforcer Gear indeholder Adams panser og automatriffel (der kommer med dele til opgradering) fra Deus Ex: Mankind Divided med særlige overflader. Disse våben er guld værd, når du pludselig er presset fra alle sider, og den eneste vej ud er gennem en kamikaze-kugleregn.