Deus Ex: Mankind Divided - Desperate Measures
Du er Adam Jensen og befinder dig i Prag, som for nylig blev rystet i sin grundvold af en bombe på Ruzicka-stationen. Der er blevet fiflet med optagelserne fra overvågningskameraerne, hvilket hæmmer efterforskningen, så du må sætte din lid til dine forbedringer og evner som hemmelig agent for at afsløre, hvem der egentlig står bag bombningen.