Destiny 2: Aktive belønninger-pas (PC)
Giver én belønninger-pas-ret til Destiny 2: Year of Prophecy. (BEMÆRK: Du skal logge ind på Destiny 2 mindst én gang i løbet af Year of Prophecy for at få belønninger fra det aktive belønninger-pas. Derudover vil købere, der allerede ejer begge belønninger-pas, ikke modtage ekstra indhold.)