Denshattack! - Day 1 Bundle
Lav flips, tricks og grinds med dit tog på en tempofyldt køretur, der også bringer dig uden for skinnerne, gennem en farverig japansk dystopi. Udkonkurrer rivaliserende bander, smadr en lyssky megakoncern, og tag skinnerne tilbage uden andet end dine evner, din fart og din stil. Lav ollies, kickflips og grinds, mens du drøner gennem Japans største byer og en verden med enge, vulkaner og hav. Scor point, og gå efter high score, når du laver flips, tricks og lander perfekt i dit køretøj, der kan tilpasses. Vær den første på skinderne og få denne eksklusive skinpakke. Nu kan du, i en begrænset periode, få konsoleksklusive skins, samt Årstidernes Skins pakken helt gratis, som fejring af Denshattacks udgivelse! Husk nu at være den første ombord inden toget tager afsted!