DeLorean 2650
En af de mest ikoniske bilfabrikanter i galaksen, Delorean Motor Company, forsyner GRIP med deres bedste bil. Bevæbnet, pansret, flipbar og med jetbrændstof. Det er den vildeste Delorean du nogensinde får at se - og styre.