Delivery Dash: Battle Couriers
Træd ind i Delivery Dash Co.’s verden, hvor hver pakke tæller, og hvert sekund betyder noget! Vælg din vej i denne farverige low-poly by: Kampagne: Følg Alex, når de slutter sig til Delivery Dash Co., guidet af Tante Kate, og tager kampen op mod rivaliserende budfirmaer. Byg dit ry, lås op for udfordringer, og gå fra nybegynder til mesterbud. Fri leg: Tag op til tre venner med til kaotisk delt skærm-sjov! Kap gennem travle gader, undgå trafikken, og lever så mange pakker som muligt, før tiden løber ud. Med tilfældige leveringssteder, farer om hvert hjørne og arkadeagtige bonusser er hvert løb et frisk eventyr—uanset om du konkurrerer mod rivaler eller skaber din egen budhistorie. Funktioner: 📖 Solo-historiekampagne med karakterer og rivaliserende firmaer 🎮 2–4 spiller lokal delt skærm-konkurrence 🕹️ Enkel, tilgængelig gameplay for alle niveauer 📦 Tilfældige ordrer og destinationer holder hvert spil friskt 🚗 Trafikfarer, bonusmodifikatorer og power-ups 🏆 Konkurrencedygtig leveringsrangliste i slutningen af hver session i fri leg Gør dig klar til at suse, levere og dominere gaderne!