Deceit 2: Werewolf Pack
Som Wyrtorn-uhyret kan du snige dig ind på dit bytte og være som en ulv blandt får. Med varulv-pakken kan du også spille Kemikeren som en af de forbandede, og du kan bruge en eksklusiv fodlænke med vægt. Uhyre: Wyrtorn Wyrtorn er genopstået nærudryddelse gennem en banebrydende videnskabelig opdagelse i Tyskland, og de er ubøjelige i deres jagt på blod. De skåner ingen, har tre unikke evner og giver spillet en ny drejning, når du spiller som uhyre. Lås op for denne eksklusive forvandling til varulv. Lemlæst Brug dine rovdyrsinstinkter! Kast dig over dine modstandere, mens du timer dine bevægelser for at opnå den maksimale effekt. Flæns modstanderens krop, og svæk hans sjæl med hvert bid. Men pas på – de uskyldige er ikke helt forsvarsløse! Hyl Udsted et øredøvende ulvehyl, der desorienterer og forvirrer de berørte spillere. Jagt Sprint hurtigere end selv det eksperimentale uhyre. Brug din ulvestyrke til at hoppe endnu længere, og nedlæg dit bytte. Men lad dig ikke rive med af jagtens spænding, for så kan du måske ikke se, hvor dine fjender gemmer sig. Forbandelse: Kemikeren Når du spiller Kemikeren, kan du i hemmelighed forgifte de andre, uden at nogen fatter mistanke til dig. Du kan angribe både de uskyldige og uhyrerne. Vind på dine egne betingelser, og udslæt dem alle. Genstand: Fodlænke En fælde, der reducerer en spillers mobilitet. Den kan bruges til at forhindre andre spillere i at undslippe dig eller jagte dig. Eller snyde de andre ved at sætte fodlænken på dig selv og give andre skylden ... Nyt kort: Projekt Wurgen* Udforsk de mørke hemmeligheder i det makabre anlæg, der skødesløst genoplivede Wyrtorn-varulven i videnskabens navn – Projekt Wurgen. Oplev de uhyggelige bure, de sterile laboratorier og det kliniske medicinske udstyr, mens du forsøger at klare bedrageriritualet. *Dette kort er gratis for alle spillere.