DECADES-KOSTUMEPAKKE
DECADES-KOSTUMEPAKKE Konfrontér tidens ubønhørlige gang, og fejr din kulørte fortid med ikoniske outfits, der hylder 90'ernes Grunge, 50'ernes Rockabilly, 70'ernes Flower Power, 80'ernes Mallrat og 60'ernes Psychedelia.