Death Park 2
Start dit eventyr i et af de bedste skræmmende spil og uhyggelige horror-spil! I rædslen finder du dig selv i en uhyggelig by fyldt med hemmeligheder, monstre og eventyr. Gør en handling, og red din søster fra klovnen, find ud af Death Park's mysterium og oprindelsen til den skræmmende klovn! Er du klar til at bekæmpe dine mareridt og forskellige monstre, der har oversvømmet Farland? Kan du klare alle gåder, der venter på dig i denne rædselhistorie? Du er nødt til at besøge 8 store steder, herunder gader, hospital, kirkegård, kloak og militærbase. Du vil være i stand til at bevæge dig mellem den virkelige verden og søvnens verden for at løse gåder og bekæmpe en skræmmende klovn og forskellige monstre. Vi har lagt særlig vægt på gåder, nu har de to sværhedsgrader, og selv gåder ændrer sig med hvert eventyr! Prøv at afslutte spillet med udfordrende gåder! Kun få spillere er i stand til at gøre det. Der er mange slutninger i vores skydespil, og din overlevelse og resultatet af historien afhænger af dine beslutninger og handlinger. Kan du låse op for alle enderne af thrilleren? Nyd rædslen, ven!