Deadside: Supporter Pack
En pakke med gestande til dem, der vil støtte udviklerne af Deadsides lidt ekstra. Inkluderer: - 18 yderligere SafeZone-opbevaringspladser - Supporter-skins til begyndergenstande: Kniv Lighter Kamuflage-T-shirt - Yderligere genstande: Walkie-talkie Kikkert Flaske Kniven, lighteren og T-shirten udskiftes automatisk med de særlige versioner af Supporter-pakker. Yderligere genstande kan findes i din beholdning. Mange tak for din støtte!