Dead Rising 4
I Dead Rising 4 vender fotojournalisten Frank West tilbage i et helt nyt afsnit i en af de mest populære zombieserier nogensinde. Alle de klassiske kendetegn fra den skelsættende serie vender tilbage – ikke mindst et gigantisk arsenal af våben og fartøjer, som spillerne kan kombinere og bruge til at nedkæmpe zombiehorderne med. Alt fra praktiske redskaber til de mest vanvittige konstruktioner. Spillet indeholder også mange ny funktioner, såsom nye zombieklasser, EXO-dragter og samarbejde for fire spillere i multiplayer. Dead Rising 4 leverer en adrenalinpumpende oplevelse i en gigantisk åben verden fyldt med intens action og flere muligheder for tilpasning af våben og figurer end nogensinde før. Udkommer til jul til Xbox One og Windows 10.