Dead Rising 4 – Slicecycle (Hakkecykel)
Motorsavscyklen, der også er kendt som Slicecycle (hakkecyklen), er en klassiker, som er blevet forbedret og opdateret med overlegen kraft og angrebshastighed. Når du har en motorcykel med to motorsave på styret, kan du hurtigt pløje dig gennem trafikken i Willamette; Kan findes i samlet form hos Emergency Shelter-sælgerne (historie). Bemærk: Fartøjet er KUN tilgængeligt i SINGLEPLAYER.