Dead Island 2 - Golden Weapons Pack (Windows)
Vores dræbere gør intet halvt, og det kommer du heller ikke til med Golden Weapons-pakken. Spil med stil med de smukt udsmykkede Abuela’s Ashes Mac og Sam B’s One Hit Wonder Pistol.