Dead by Daylight: The Cursed Legacy Chapter
Cursed Legacy er et nyt kapitel til Dead by Daylight. Det indeholder en morder, Onien, en overlevende, Yui Kimura og en bane. Køb af tilføjelsen vil låse op for den nye morder, en ny overlevende og en eksklusi genstand til den nye overlevende. Cursed Legacy-kapitlet indeholder en ny bane, Sanctum of Wrath. Onien er den nye morder. En tidligere samurai, der er blevet korrumperet af enheden og forvandlet til en mørk afspejling af sin indre angst - et afskyeligt, rasende væsen, der personificerer vrede og ondskab og skaber rædsel hos sine ofre. Den nye overlever er Yui Kimura. En traditionstrodsende oprører, der beskytter dem, der ikke kan beskytte sig selv, og iøvrigt er en exceptionel motorcykelkører, der nu pludselig befinder sig i et endeløst ræs for sit liv. Cursed Legacy-kapitlet indeholder også en kosmetisk genstand: Yuis pink-stribede top.