DayZ Frostline
Tag på et farefuldt overlevelseseventyr i barske vinterforhold med Frostline Expansion til DayZ! Scenariet udspiller sig i et sneklædt øhav kaldet Sakhal, der strækker sig over hele 83 km² (eksklusive isdækket) og omfatter en betagende vintervildmark fuld af nye udfordringer og muligheder for at undslippe døden. Forbered dig på et utroligt medrivende eventyr, hvor omgivelserne i sig selv er en fjende på niveau med de inficerede og andre overlevende. Højdepunkter i Frostline Expansion: ▪Nyt terræn: Gå på opdagelse i et glemt, uvejsomt vulkansk øhav i Fjernøsten, hvor tiden står stille. ▪Vinterlandskab: En autentisk genskabelse af forholdene sent på vinteren. Med alt fra frosne søer til sneklædte skove og bjerge byder Sakhal på billedskønne omgivelser, uanset hvor du tager hen. ▪Strengere kår for overlevelse: Sakhal udgør en langt større fare end noget andet sted, du har besøgt. Forbered dig på kulden ved at skaffe varme, gå på jagt og afværge de farer, der lurer i sneen. ▪Faretruende omgivelser: Opdag farerne ved at bo i nærheden af vulkanske områder. ▪Mulighedernes vildmark: Nye dyr, som har tilpasset sig det kolde klima, giver dig nye udfordringer og muligheder, når du går på jagt. ▪Nye gameplay-mekanikker: Nye sygdomme og en opdateret fiskemekanik er blandt de mange ændringer, der skal holde dig til ilden. ▪Vintertøj: Klæd dig på efter årstiden med vinterbaseret tøj. Sakhal rummer både smukke og farlige sider og byder på en oplevelse, som DayZ-fans aldrig har set før. Udforsk området, gå på jagt, hold dig i live, og lad mysterierne under frostdybden udfolde sig. Slå dig sammen med andre overlevende, eller gå dine egne veje – valget er dit i dette eventyrlige og faretruende vinterland. Forberedelse er nøglen til overlevelse, og når frosten sætter ind, er det kun dem med is i årerne og ild i hjertet, som kan stå distancen. Overlevende: "Jeg vågner fra et mareridt. Med ansigtet begravet i sort sand. Det ser ud til, at jeg klarede den til Sakhal, men hvor er de andre, jeg så, da jeg gik ombord på flygtningeskibet på fastlandet? Er Sakhal-øhavet allerede blevet indtaget? Der er kun én måde at finde ud af det på ..."