DayZ Cool Edition
DayZ Cool Edition-pakken fås nu til Xbox. Omfatter DayZ med Livonia-kortet samt det nyligt lancerede DayZ Frostline, så du kommer ikke til at mangle nyt og farefuldt land at gå på opdagelse i. Det kompakte Livonia-kort på 163 km² giver spillerne mulighed for at opleve DayZ på ny i helt nye rammer i forhold til det oprindelige spil. Spillerne skal for alvor lade evnerne komme på prøve ved at vove sig ind i ukendt land og se, hvor længe de kan klare sig i en verden, som er endnu mere dødbringende end den sidste. Dertil kommer DayZ Frostline med DayZs tredje og nyeste officielle kort: Sakhal. Rejs til en tilfrossen vulkansk øgruppe på 83 km², der er kendetegnet ved vindblæste bakketoppe, sneklædte skove, beskidte bosættelser, enorme isdækkede områder og en omfattende flådebase. Der er mangel på mad, og de få fødevarer, der findes, er oftest frosne. For at overleve er du nødt til at fiske og gå på jagt. Samtidig byder det vulkanske landskab på utallige udfordringer, og ikke mindst skal du tage dig i agt for kontaminering. Forbered dig på et medrivende eventyr, hvor omgivelserne i sig selv er en fjende på niveau med de grasserende inficerede og de desperate overlevende.