Darksiders II Deathinitive Edition
Bliv den rædselsvækkende kraft, som alle frygter, men ingen undslipper. Døden, den mest frygtede af apokalypsens fire ryttere, vækkes ved dagenes afslutning og drager ud på en færd for at hævne sin bror. Undervejs opdager rytteren, at en oldgammel fejde kan true hele skaberværket. Døden lever! Deathinitive Edition indeholder: - Darksiders 2 med alt DLC integreret i spillet, der giver dig en samlet spilletid på over 30 timer - Bearbejdet og finjusteret spilbalance og fordeling af bytte - Forstærket grafisk teknologi med bedre grafisk kvalitet for især lys og skygger - Forbedret grafik for baner, figurer og omgivelser - Originalopløsning på 1080p Medfølgende DLC: - Maker Armor Set - The Abyssal Forge - The Demon Lord Belial - Death Rides - Angel of Death - Deadly Despair - Shadow of Death - Mortis Pack - Rusanov's Axe - Van Der Schmash Hammer - Fletcher's Crow Hammer - Mace Maximus - Argul's Tomb Blændende grafik: Oplev dette omfattende action-eventyr i smuk 4K-opløsning. Forbedret ved hjælp af raytracing og med langt bedre lys og skygger. Hurtig indlæsning: Darksiders II Deathinitive Edition udnytter den ultrahurtige SSD's hurtige indlæsning. Spil Døden: Bliv den mest frygtede af apokalypsens fire ryttere, der kan tilintetgøre hele verdener og nedkæmpe styrker hinsides himmel og helvede. Episk univers: Ulig noget andet, du har set før, udført i Joe Mads unikke stil. Spillervalg og -tilpasning: Tilpas din oplevelse med forskellige rustninger, våben og evnetræer, der lader dig skabe din helt egen Død. Spil igen og igen: Udforsk en enorm, åben verden, gennemfør dusinvis af sidemissioner, og tilpas din Død med et komplet niveausystem, evnetræer og endeløse kombinationer af udstyr. Bevægelse: Døden er en behændig og adræt figur, der lader dig udføre utrolige, akrobatiske bedrifter og udforske verden som aldrig før.