Damikira
Brug din gribekrog, og spræng dig vej gennem horder af mærkelige fjender! Hvad får man, når man kombinerer vild skydning i arkadestil, masser af våben og vold, og så tilsætter et drys mørk humor og en gribekrog? Så får man Damikira, som er et actionfyldt platformspil, der er let at spille, men svært at mestre! Grib et skydevåben, og skyd dig gennem sidescrollende baner, mens du møder horder af udklædte fjender. Du kan udfordre online-ranglister, opgradere dit arsenal og opdage skjulte mekanismer, der giver dig flere fordele! Damikira indeholder en række spilbare figurer, hver med deres egne indtalte stemmer og flydende, pixelerede animationer. Nyd et heavy metal-soundtrack og slagkraftige våbenlyde, der øger intensiteten og tilfredsstillelsen ved det efterfølgende kaos. Der er masser af våben at låse op, missioner der skal klares og grusomme scener at udforske - og så er genspilningsværdien ubegrænset, hvilket får dig til at komme tilbage efter endnu flere blodbad!